Search This Blog

Tuesday, April 27, 2010

MASA YANG MENCEMBURUI KITA











Assalamualaikum Wbt………
Rabu 28 April 2010 ….hari ini sedikit masa dpt di luangkan utk saya mencoretkan sesuatu di blog yg baru dilahirkan ini…..dlm tempoh seminggu yg lepas banyak aktiviti dan acara yg berlaku telah membataskan saya utk mengemaskini blog ini….
Paling utama sepanjang minggu lepas ialah saya meyertai latihan dan seterusnya kejohanan futsal anjuran LEMBAGA LEBUH RAYA MALAYSIA .kejohanan ini di sertai oleh pasukan-pasukan yg mewakili syarikat-syarikat Pembina lebuh raya dan pemegang konsesi lebuh raya di seluruh Malaysia serta jabatan-jabatan kerajaan yg terlibat……
Pada minggu lepas juga saya mengikuti perjalanan PILIHAN RAYA KECIL P 094 HULU SELANGOR…kesempatan pada PRK ini saya gunakan utk menghadiri majlis-majlis ceramah terutama yg melibatkan dua tokoh yg sangat saya kagumi iaitu TUAN GURU NIK ABD AZIZ NIK MAT dan TUAN GURU Hj HADI AWANG....tahniah pd pihak yg memenangi pilihan raya tersebut.ternyata factor penggunaan media massa utk melancarkan serangan peribadi juga faktor duit dan peruntukan yang di luluskan serta merta berjaya membantu mendapatkan undi dlm masyarakat melayu terutama di kawasan felda dan kampung terpencil……
Minggu yang mendatang juga tidak banyak menjanjikan masa terluang utk dicurahkan diblog ini….selain dari factor wajib iaitu kerja, berberapa jemputan ke majlis perkahwinan rakan-rakan juga perlu dipenuhi…SELAMAT PENGANTIN BARU SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT…..
Komitmen di padang bola juga tidak kurangnya…sepanjang bulan april hingga bulan jun tahun 2010 ini hampir setiap minggu saya terlibat dengan perlawanan liga bola sepak di sekitar Kuala Lumpur….
Kalau lah saya insan biasa ini pun tidak mempunyai banyak masa terluang apatah lagi ahli parlimen BERA kita tu yg di laporkan cukup payah utk singgah bersolat di masjid mengkarak (kehkehkeh….tersindir ke dia pulok…).
Terima kasih kerana membaca….semoga ALLAH SWT merahmati kita semua……

No comments:

Post a Comment